Hai uns días creouse en Facebook a conta Denuncia explotación laboral A Estrada e xa está tendo importantes denuncias. Entre elas destacan as de varios usuarios sobre un popular grupo de cafeterías do concello.
Na última publicación da conta lemos o testemuño dunha persoa que estivo alí traballando durante 11 meses. Dita persoa indica que as condicións laborais e o xefe eran bos, pero que a parella deste último non. “É prepotente, maleducada, manipuladora e mala persoa en xeral”, explica. O relato continúa falando das propinas, que as xestiona a parella do xefe e que “poucas veces se reparte xa que é ela quen se queda cos cartos”. “Cando marchei non o reparteu cando había 250€, como excusa dixo que faltaran cartos na caixa e mais na lotería. E así sempre”.
O exempregado continúa falando dos malos tratos da muller do empresario cara os empregados:
“Tamén dicir que a persoa antes mencionada trata mal os empleados da súa parexa incluso diante da xente, hasta o punto de poñelos a chorar, como tamén en varias ocasións chamarlle a atención ós camareros por falar co persoal de cociña”.
Extraballador do grupo empresarial, vía Denuncias explotación laboral A Estrada en Facebook
E conclúe cun “e así un largo etc”.
Outro exempregado relata que “ahí da igual la cantidad de horas que hagas que te paga lo mismo” e coincide na problemática da parella do empresario. Outro dos problemas é que para poder recibir o seu soldo “estuve casi una semana detrás de él, enviando mensajes, llamando, preguntando si estaba por los bares, ¡así varios días hasta que dio señales de vida!” e lembra que el está denunciado por outras persoas ás que lle debe soldos.
Un terceiro exempregado denunciou o caso do seu despido. Tal e como contou, mentras el estaba de vacacións, o xefe púxose en contacto co traballador para dicirlle que tiña que dalo de baixa. O problema é que “me dió de baja voluntaria en vez de despedirme” e, dado que o empregado estaba fóra de España no momento do despido, cando chegou “no pude denunciar porque ya me había pasado el plazo de esto”.
“Cuando llegue no pude denunciar porque ya me había pasado el plazo de esto, intenté hablar con el, me dijo que hablara con su gestoría y que si me daba de alta 2 días que podía pedir el paro y obviamente no pude porque es un fraude de ley“
Extraballador do grupo empresarial, vía Denuncias explotación laboral A Estrada en Facebook
A lista de denuncias continúa con outro exempregado que relata que se fan máis horas das que che din na entrevista, que se pides días “te los hacen trabajar y recuperarlos” e que se lles falas de subir o soldo, “se hacen los locos”. Por último tamén fala de que hai empregados aos que lles debe cartos e vacacións.
“Hola, trabajé en el grupo […]. En la entrevista me dijeron que iba a trabajar 8h lo cual es mentira haces muchas más horas 9:30 10 o más. Si pides días te los hacen trabajar y recuperarlos. Cualquiera cosa que sea subir sueldo y así se hacen los locos. Compañeros míos que también trabajaron allí no les pagaron y a algunos les deben vacaciones“
Extraballador do grupo empresarial, vía Denuncias explotación laboral A Estrada en Facebook
O último relato é dun traballador que estivo no grupo durante 9 meses. Tal e como conta, “la inmensa mayoría del tiempo no tuve ningún tipo de problema”, pero o problema chegou cando tivo que coller a baixa laboral por motivos médicos: “entonces comenzaron las amenazas de despido, llamadas y WhatsApps fuera del horario laboral y poniendo en entredicho situaciones que me habían pasado”. Tamén fala dascontestacións diante dos clientes e de que o grupo atópase en declive con traballadores marchando.
“Hola buenas, yo he estado trabajando 9 meses para el grupo […] y la inmensa mayoría del tiempo no tuve ningún tipo de problema, el problema llegó al final cuando por motivos médicos tuve que cogerme una baja laboral debido a varios problemas, entonces comenzaron las amenazas de despido, llamadas y WhatsApps fuera del horario laboral y poniendo en entredicho situaciones que me habían pasado. No todo es trabajar, no todo es aguantar 12h como un esclavo y mucho menos aguantar las contestaciones delante de la gente que allí va a consumir, porque seamos realistas, si la gente va a sus locales no es por él, si no porque no hay gran variedad, aunque su declive haya empezado con el traspaso del bar Amets. No me gusta reírme del mal del vecino porque el mío puede venir de camino, pero que en menos de dos meses se le fueran más de 5 empleados es para preguntarse el porqué se van y no echar mierda fuera y culpar siempre a los trabajadores”
Extraballador do grupo empresarial, vía Denuncias explotación laboral A Estrada en Facebook


Deixar un comentario